jagochminflata.blogg.se

Lyckad kväll

Kategori: Allmänt

För att fira Daniellas 20årsdag satte vi oss igårkväll på Villan och käkade lyxmiddag och drack vin. Det var jag, Daniella, Daniellas mamma Sussie, Daniellas mormor, Kimy och Casse. Vi hade det trevligt och pratade skit. Förflyttade oss lite senare till Paddys dit även Amanda kom förbi en sväng. Sjöng "Ja må hon leva" för Daniella på karaoke också haha. Hon höll på att skämmas ihjäl där hon stod mitt i centrum och alla glodde på henne men hon uppskattade det i alla fall. Min lilla sötnos har blivit stor. 

Vid tio gick jag och mötte Rickard och vi gick hem till honom och drack öl, diskuterade allt möjligt och hade det grymt bra. Senare kom även hans lillebror hem och hängde med oss. Vi hade handdukskrig och sprang runt som dårar och "snärtade" varandra haha (fråga mig inte varför). Roligt var det i alla fall! Drack liiiite för mycket och satt uppe till efter fyra nångång. Så idag mår man som man förtjänar...... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: