jagochminflata.blogg.se

Jävla förkylning.......

Kategori: Allmänt

Fan för det här. Snorig, helt slut i kroppen, rinnande öga, ont i huvudet och kallsvettas till och från.

När jag vaknade imorse kände jag att jag inte bör jobba, men så såg jag ett sms från jobbet som talade om att min kollega också var hemma sjuk idag, vilket innebar att jag mer eller mindre var tvungen att ta mig till jobbet ändå. 

Kändes helt okej så länge jag stod i duschen, men när jag klätt på mig började jag kallsvettas... Väl på jobbet ringde jag till alla vikarier men fick inte tag i någon som kunde hoppa in för mig, så till sist ringde jag en kollega som redan jobbar heltid. Kände att jag måste gå hem och kurera mig så snäll som hon är kommer hon och byter av mig så snart hon kan.

Så snart får jag gå hem till sängen och dra på en film och bara ta det lugnt. Ska bli skönt. Hoppas på att bli frisk till helgen men vi får väl se. Har egentligen varit halvsjuk sen förra måndagen, men vägrat slösa tid på att bara ligga hemma. Antar att det är min tur att göra ingenting ett tag... Hoppas ni andra mår bättre. Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: