jagochminflata.blogg.se

Skön helg

Kategori: Allmänt

Lördagen blev nice. Jag och Sandra käkade middag, drack öl och snackade om livet hos mig i några timmar innan vi drog in till stan där vi mötte upp Casse, Daniella och Kimy på Zipper. Dansade och drack mer öl. Det var sjukt dåligt på Zipper måste jag säga! Musiken sög, det var nästan bara killar där och på tok för lite folk. Trodde det skulle vara många fler eftersom vi precis fått lön, men icke. En kvinna ~40år raggade på mig dock. Tyckte det var lite kul. Hon gav inte upp heller utan kom fram till mig ett flertal gånger i hopp om att jag skulle vilja dansa och hänga med henne, haha.  Hur som helst så drog jag, Sandra och Casse vidare till Harry B James. Satte oss med några randoms, drack drinkar och hade det bra. Det blev i helhet en lyckad kväll :) Käkade donken på väg hemåt också. Helt underbart, haha. Känns som jag sällan fyllekäkar nu för tiden. När man var nyfyllda 18 var det standard att alltid käka innan man tog nattbussen hem. Lika bra att ha blivit av med den vanan ifs... 

Idag har jag legat och dragit mig i sägen ett par timmar innan jag pallrade mig upp, pratat med syster i telefon och uppdaterat om "senaste nytt", käkat lunch och legat i soffan och glott på tv. Ligger fortfarande här hehe. Så skönt med en seg söndag faktiskt! Senare ska jag med Elli till henne för middag. Hoppas på lite adventsmys också! Ha en bra kväll :) Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: