jagochminflata.blogg.se

Så jävla underbart

Kategori: Allmänt

Fan vilken awesome helg, minst sagt! ;) Fredagen bestod av öl, vin, sours och kortspel halva natten med Daniella, Elli och Viktor hemma hos mig. Vi hade det verkligen skitkul. Länge sen jag släppte loss som jag gjorde i fredags, haha... 

Lördagen låg jag på dagen hemma rätt bakis kan jag säga. Tog mig iväg till bolaget men det var ungefär så mycket jag rörde mig ur fläcken. Sen klockan sju överraskade jag, Daniella, Emma, Vickans pappa + hans tjej och två vänner till deras familj Victoria för att fira hennes 20årsdag med att vi alla satt redo och väntade på henne på Mongolian BBQ när hon trodde att bara hon och pappa skulle ut och käka. När hon kom in började vi sjunga Ja må hon leva. Hon skämdes lite inför alla okända människor runt om haha, men hon blev jätteglad! Så där åt vi buffé med både sushi, wok och friterat. Så gott. Drack några flaskor vin och pratade skit och skrattade en hel del innan det var dags att dra vidare. Mötte upp ett gäng grabbar på någon bar som visade sig vara rätt skön. Drack öl, blev raggad på och pratade med speedat men riktigt skönt folk. När en kille i gänget blev utslängd drog vi vidare till något nattklubbsliknande. Jag och Vickan tog dock bara en öl där innan vi satte oss på tuben som skulle ta oss till en hemmafest på Lidingö. Resten av gänget körde vidare på klubben. Väl framme på festen träffade vi skönt folk och hade det grymt bra enda fram till morgonkvisten. Helt jävla underbart. Verkligen.

Söndagen spenderade jag i gott sällskap med film, pizza och Cola helt död på soffan. Den här helgen har verkligen varit SÅ lyckad. Jag är så jävla nöjd. Tack alla som varit med ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: