jagochminflata.blogg.se

Bara att bita ihop

Kategori: Allmänt

Fyfan vad jag inte ville gå upp ur sängen imorse. Hade planerat att jag skulle äta en brakfrukost, dricka kaffe och ta en lång dusch innan jobbet men så blev det definitivt inte. Istället låg jag kvar i sängen tills det var två minuter kvar till jag behövde gå till jobbet. Slängde på mig första bästa klädesplagg och skyndade mig iväg till jobbet. Som tur är har vi kaffe på jobbet så efter några koppar var jag tillbaka på banan igen. 

Det har varit en riktigt bra dag på jobbet idag, trots att mitt humör egentligen inte alls varit på topp. Ibland är det bättre att bara bita ihop och köra på, försöka att inte tänka så mycket... Om en timme slutar jag jobba så då blir det hem till duschen. Känner mig SÅ ofräsch. Längtar! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: