jagochminflata.blogg.se

Utarbetad eller vad

Kategori: Allmänt

Igår hann jag i princip bara hem en timme för att duscha och byta om innan det var dags att vända tillbaka till jobbet för att förbereda inför kvällen partaj. Klockan sex kom det en hel del folk: de boende, anhöriga, gode män samt personal och våran chef, för adventsfika. Det blev hur lyckat som helst, hade det trevligt och åt gott. Det var en lättnad att det blev så lyckat med tanke på all stress och allt fixande det var inför detta. 

Vid åtta fick jag gå hem och då mötte jag upp Elli som hängde med till mig där vi pratade om livet och glodde på film halva natten, vilket resulterade i att jag försov mig imorse. Inte bra, men som tur är var det första gången jag försov mig till jobbet och jag har ändå jobbat där i över 1,5 år så det kändes inte som att det har hela världen. Min kollega bara skrattade och sa att det händer oss alla. 

På jobbet var det lugnt idag, inte så mycket att göra, vilket var skönt med tanke på att jag var helt slut. Börjar känna mig lite lätt utarbetad... När jag kom hem efter jobbet idag somnade jag och sov en timme. Trodde nästan att jag skulle somna och sova hela natten, så trött som jag var. Nu har jag ätit chili con carne till middag som blev hur god som helst. Var rätt hungrig så slängde bara ihop något och så blev det till min förvåning skitgott. Score!

Om en stund ska Daniella svänga förbi här på en öl eller två så det kommer bli super att bara umgås och chilla med min sötnos :) Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: