jagochminflata.blogg.se

Tja tja bloggen

Kategori: Allmänt

Jag har mer eller mindre glömt bort att blogga dem senaste dagarna, sorry för det. 

Under dagarna som gått har jag blivit bjuden på middag hos pappa och träffat hans tjej som var hur trevlig som helst samt druckit gott vin med dem och käkat god mat, jobbat kväll på jobbet och haft fredagsmys med mjuk pepparkaka, glott på Idolfinalen, lekt med Elli, käkat chiliostbågar och tvättat en jävla massa tvätt. Jag har även hunnit med att skaffa Instagram (lite efter, jag veeeet) och börjat hänga med på hur det fungerar. Det har varit bra & fullsmockade dagar, antagligen därför jag glömt bort bloggen.. 

Nu är jag på jobbet. Detta är min jobbhelg så jag jobbar 8-21 både idag och imorgon, men det känns rätt skönt ändå faktist. Tror det var dags för en helg utan festande haha.. Nu ska jag jobba vidare! Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: