jagochminflata.blogg.se

Ändrade planer

Kategori: Allmänt

Det blev inget tvättande idag. Spenderade istället dagen i Kista galleria med att sätta igång med julklappsinhandlingen. Hittade långt ifrån allt jag ska ha men nu har jag börjat i alla fall så det känns bra. 

Mötte sedan upp Daniella och Vickan på Villan där vi käkade en lyxig middag. Jag åt en Husets pasta med oxfilé, champinjoner och gräddsås - så jävla gott! Bestämde mig för att köra nyktert ikväll då det blivit lite mycket öl senaste tiden så medan de andra drack både rödvin, irish coffe och öl drack jag pepsi max, haha. 

Kände att vi alla var väldigt trötta idag. Satt och klagade över att vi inte har någon energi till att göra något... Begav oss sen hem till mig och hängde i soffan och snackade om gamla tider och desperata killar. Sjukt kul faktiskt haha. Alltid härligt att få sig ett gott skratt. När Vickan och Daniella drog från mig gick jag direkt och la mig i hopp om att somna och sova för natten. Det gick sådär kan jag säga. Har legat här en timme nu och lyckas inte somna, har snarare piggnat till. Men vad gör man. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: