jagochminflata.blogg.se

Inte en minut över till att blogga

Kategori: Allmänt

Lördagen spenderades delvis med syster, vi tog en promenad i det sköna vädret. Kvällen spenderade jag hemma hos Lindas mormor där vi åt grillad lax som vi fiskat upp när vi var utanför Uppsala och fiskade för nån vecka sen, och så kollade vi på körslaget. Mysigt.

Söndagen började med att jag tog mig hem från Linda där jag sovit på lördagen, för att fixa mig innan det var dags att möta upp syster för att åka till Jonas & Pia. Pia fyllde nämligen 25år här om dagen så vi firade henne med fika i sällskap av släkt. Hur trevligt som helst. De har det så mysigt med sin stora uteplats! Ibland undrar jag hur jag kunde välja att inte prioritera balkong/uteplats när jag köpte lägenhet. Men men, det är lätt att vara efterklok. Så fick jag träffa lillebror Fredrik också. Det var sååå längesen. Kul att se honom! Jävlar vad lång han blivit dessutom, 180cm nu så han har totalt växt om mig kan man lugnt säga haha.

Efter att ha spenderat dagen hos J&P åkte jag och syster vidare hem till mamma. Där bjöds vi på en lyxig middag med både förrätt, varmrätt och efterrätt. Vi har bestämt nu att vi ska ha söndagmiddag i alla fall en gång i månaden. Det blir lätt att jag och Elin bokar upp oss med grejer så vi knappt hinner träffa mamma nu för tiden hehe. Så nu har vi bokat in nästa middag!

Efter att ha diskuterat och haft det trevligt hela kvällen hos mamma begav jag mig hem till Linda för myskväll. Och nu är jag på väg hem för att tvätta och städa på min lediga dag. Känns bra att få det gjort. Puss och kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: