jagochminflata.blogg.se

Höstmörkret

Kategori: Allmänt

Har inte riktigt hunnit känna efter hur jag mår idag än. Än så länge är huvudvärken inte lika påträngande som igår så det är väl ett bra tecken.

Jag påverkas mycket av vädret har jag märkt, när solen börjar försvinna och hösten kommer brukar jag bli rätt nedstämd. Jag känner att det börjar komma nu. Förutom att det varit jävligt mycket i mitt liv senaste tiden, vilket jag dock inte delat särskilt mycket alls av här (gillar inte att böla ut skiten på nätet)  så är det höstens tur att ta över. Jag ska försöka hitta något positivt att fokusera på för att inte bli allt för nerdragen i mörka tider...

Om drygt en vecka drar jag, pappa och syster till Alicante i Spanien så då får vi sol i alla fall :) Får fokusera på det helt enkelt. Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: