jagochminflata.blogg.se

Godmorgon söndag!

Kategori: Allmänt

Efter att ha firat syster igår med matmuffins, glasscheesecake, sol, spel och härliga människor mötte jag upp Linda när hon slutade jobbet. Vi satte oss då på Paddys och tog en öl. Fick sällskap av några trevliga män där också haha.. Satt och diskuterade jobb med en polis och "att leva livet" med en egenföretagare. Senare åkte vi hem till Linda där vi käkade en sen middag och umgicks med Henrik, Malin & Gia.  

Linda började jobba redan vid nio imorse så då begav jag mig hemåt. Har precis ätit frukost och tänkte försöka komma igång med att städa idag. Kanske tvätta också om det finns någon ledig tvättid i tvättstugan. Fotade inte så mycket som jag önskat igår men några bilder blir det iaf ;) De kommer upp under dagen! Puss 

Ps. Jag 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: