jagochminflata.blogg.se

Gode gamle vän

Kategori: Allmänt

Efter att ha jobbat 7-15 igår kom Daniella förbi mig en sväng och vi tog en öl & pratade om livet, innan det blev dags för mig att slänga mig i duschen och göra mig i ordning. Jag och en gammal polare som heter Rickard hördes av en slump här om veckan och bestämde då att vi skulle ses så igår blev det av. Mötte upp honom vid Olearys vid fem och tog några öl där. Det var så nice att träffa honom för det kändes som att vi setts senast igår med tanke på hur lätt vi hade att prata om allt trots att vi inte setts på flera år. Helt underbart! Har saknat honom insåg jag nu när vi sågs. Diskuterade verkligen allt mellan himmel och jord och fick en superbra kväll. Gick även hem till honom och fick se hans nya lägenhet som var riktigt fräsch. Blev nästan lite avis. Fortsatte dricka öl där innan vi till sist beslutade oss för att det var dags att runda av. Jag skulle möta upp Linda vid stationen för att sova hos mig, men så fick Rickard för sig att han var hungrig så det hela slutade med att jag och Linda åkte med till McDonalds i Rickards bil klockan elva på kvällen för "middag" haha. Awesome. Det blev en minst sagt lyckad kväll. Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: