jagochminflata.blogg.se

För rastlösa för att vara sjuka

Kategori: Allmänt

Man blir  rastlös av att ligga hemma, vara sjuk och göra ingenting. Igår fick jag och Linda nog av det så vi tog en sväng till IKEA (trots att ingen av oss är helt krya). Jag shoppade loss, köpte bl.a. en jätteväxt, en ny wokpanna, två ljuslyktor, värmeljus med vaniljdoft, sängkläder, en dörrmatta och en hallmatta. Linda köpte bara lite smågrejer. 

Efter det fick jag skjuts hem till mig dit Daniella kom över & vi satt och snackade skit och drack öl. Inte helt fel. Det är så skönt när man kan prata om allt och ingenting och bara njuta i varandras sällskap. 

Senare framåt kvällen begav jag mig till Paddys där Linda, Malin, Gia och Lotta satt. Så åt vi middag och drack öl där innan vi gick vidare till Magget. Kände redan efter någon timme på Paddys att jag egentligen borde legat hemma hela dagen/kvällen. Kroppen var helt slut och benen ville knappt bära längre, men eftersom vi bestämt att vi skulle till Magget (och eftersom det dessutom var jag som kom med förslaget) var det bara att bita ihop och tagga till. Väl framme på Magget dansade de andra loss medan jag tittade på och vi fick många goda skratt. Senare kom även Felle dit med någon kille, och Sandra med två tjejkompisar så det var kul. Det blev dock inte så sent för min och Lindas del. Gick hem och sov vid tolv, helt slutkörda haha. Men det blev en bra kväll iaf! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: