jagochminflata.blogg.se

Äntligen lite ledighet

Kategori: Allmänt

Efter att jag slutade jobbet halv tio igår kväll begav jag mig till Paddy's där jag mötte upp Daniella, Linda och Malin. Satt och kollade på matchen, drack öl och pratade strunt. Trevligt. Lite senare kom även Casse dit.

Men som vanligt (känns som det börjar bli standard nu....) kom saker i vägen vilket gjorde att kvällen inte blev riktigt lika bra som planerat. Och inte nog med att det blev ett "problem", det blev självklart flera. Alltid.

Vi (jag, Daniella & Casse) förflyttade oss till Villan där vi tog en till öl och satt och pratade om livet och hade det trevligt, trots omständigheterna. Även Carro, Elli och Jocke svängde förbi vårt bord till och från, och Tania jobbade i baren som vanligt;)

Till sist, när klockan var ett (eller två?) och Villan snart skulle stänga bestämde sig Elli, Carro, Jocke och Daniella för att dra in till stan och festa vidare. Casse åkte hem och jag gick hem till mig.

Vaknade nu för en stund sen. Känns skönt att jag har några lediga dagar framför mig. Måste dock göra "alla måsten" som att städa och tvätta men det brukar vara rätt skönt när jag väl kommer igång. Nu ska jag äta frukost. Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: