jagochminflata.blogg.se

Tja tja bloggen

Kategori: Allmänt

Ligger nu vid poolen på innergården vid lägenheten vi bor i och njuter av de sista soltimmarna innan det är dags att åka hem. Vi har haft en underbar vecka med 27 grader varmt! :) Några dagar har det varit rätt mulet men det får man räkna med så här på hösten antar jag. Vi har ätit god mat - allt från paella och vin till pizza och öl, gått promenader längs stranden, badat i höga vågor och gått barfota i sanden. Så underbart!!

Vi har wi-fi i lägenheten och här vid poolen men jag bestämde mig för att undvika internet med Facebook och allt som jag lätt fastnar vid, och istället bara njuta av semester utan någon större kontakt till Sverige. Det kan behövas ibland! Men idag kände jag att jag ville skriva i alla fall ett inlägg innan vi åker hem. Jag har fotat med systemkameran ca 350 bilder så när vi kommer hem ska jag välja ut några bra och lägga upp så får ni se vad skönt vi haft det ;) 

Ikväll är vi hemma i Sverige igen och tillbaka till verkligheten... Men som tur är har jag i alla fall en ledig dag hemma i kylan innan det är dags för jobb igen. Vi hörs senare! Puss och kram 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: