jagochminflata.blogg.se

Tack gud för kunniga män

Kategori: Allmänt

Satt uppe alldeles för länge igår på jobbet, fastnade först framför tv:n och sen vid datorn, och när jag väl gick och la mig hade jag svårt att somna. Det resulterade i en väldigt trött morgon där jag helst skulle legat kvar i sängen och sovit bort hela dagen, men tyvärr var det inte ett alternativ eftersom mina morgonsysslor sätter igång klockan sex. Så jag bet ihop och jobbade klart mitt pass fram till klockan tio. Då mötte jag upp pappa och en elektriker som skulle hem till mig och hjälpa mig att fixa med elen. Någon av dem som tidigare bott i den här lägenheten har uppenbarligen inte haft koll på vad fan dem höll på med när dem renoverade och sådär, för elen är feldragen, det är jordade uttag där det inte ens behövs och icke jordade uttag när det är ett måste. Så, idag har elektrikern varit här hela dagen och är kvar ännu och håller på att fixa. Känner på mig att detta kommer bli dyrt.... 
 
Under tiden elektrikern hållit på hemma hos mig har jag och pappa passat på att gå till centrum och äta lunch och uppdatera varandra om senaste nytt. Trevligt! Sen åkte pappa tillbaka till jobbet och jag drog in till stan. Skulle egentligen mest kolla på någon utstyrsel till Halloween men kom hem med liiiite mer grejer än så, hehe ;) Köpte bland annat några sjukt snygga tröjor på G-star, kunde liksom inte låta bli! 
 
Anyway. Idag är tanken att jag och Rickard ska ses på några öl. Har dock inte fått tag i honom ännu så vi får väl se. I värsta fall får det bli en annan dag. Jag tänkte nog isåfall ta en lugn kväll hemma med lite godis och mys framför tv:n, men vi får se som sagt. Puss på er :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: