jagochminflata.blogg.se

Som man bäddar får man ligga

Kategori: Allmänt

Det blev en fantastiskt bra kväll igår. Slutade jobbet vid tio och begav mig då till Paddys och drack öl med Daniella, Elli, Linda, Malin, Gia, Lotta och några till. Glodde även på Sverigematchen och hejade som dårar. Snacka om underbar stämning på Paddys när Sverige gjorde mål! Alla skrek, klappade händerna och hejade. Underbart. 

När matchen var slut begav sig jag, Daniella och Elli till mig där det blev mer öl och prat om allt mellan himmel och jord. Mitt i natten någon gång åkte Daniella hem men jag och Elli fortsatte sitta uppe, dricka öl och prata. Vi glömde bort tiden lite kan man lugnt säga. Jag hade planerat att sova senast vid två, men vid fyra satt vi fortfarande uppe. Tiden går fort när man har roligt! 

Jag kan inte förneka att jag var lite lagom slut när larmet ringde tjugo över sju imorse och jag insåg att jag ska upp och jobba. Fyfan. Men jag kom upp! Har nu precis kommit till jobbet och ska börja med morgonsysslorna. Jag jobbar till nio ikväll. Snacka om att detta kommer bli en låååång dag. Puss på er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: