jagochminflata.blogg.se

Paniken som uppstår

Kategori: Allmänt

Min dator håller på att paja ihop totalt och idag när jag skulle starta den ville den inte vakna till liv. Snacka om panik. Tanken av att ALLA BILDER sen hur många år sen skulle vara helt borta förevigt och att jag inte har dem sparade någon annan stans!! Paniiiik. Jag fick min dator när jag gick i sjuan (över sex år sen) så fatta mycket bilder man inte vill ska gå förlorade... Nu, efter en timme har den till sist startats - THANK GOD säger jag bara. 

Syster är dessutom på väg hit med en extern hårddisk som jag ska föra över alla bilder på. Perfekt. Och på tisdag ska jag köpa en ny dator med tjejens hjälp. Jag är så okunnig så det nästan är pinsamt, känner att jag behöver lite hjälp att hitta rätt så att försäljarna inte lurar på mig något jag inte behöver. Åh, jag är så lättad att datorn faktiskt startade till sist! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: