jagochminflata.blogg.se

Life's a game made for everyone and love is the price

Kategori: Allmänt

Godmorgon. Efter några öl med bror igår tog jag en sväng till Elli där det blev film. Mysigt. Min telefon dog igår kväll så levde utan den över natten och morgonen, seriöst första gången någonsin sen jag köpte den. Det är galet hur beroende man blir av elektroniken utan att ens inse det... 
 
Anyway. Idag känner jag mig lite tankspridd, får väl se om det vänder eller om denna dagen blir en mindre bra dag. Tiden får utvisa helt enkelt. Ska ha personalmöte klockan 12, för att sedan även ha medarbetarsamtal med chefen. Är inte särskilt taggad på något av det än så länge men vad gör man. Jobbar dessutom till tio ikväll så det är bara att bita ihop. Ha en bra dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: