jagochminflata.blogg.se

Jobb och plugg

Kategori: Allmänt

Åkte till tjejen igår efter jobbet, glodde på slutet av Körslaget, Hart of Dixie och hade det allmänt mysigt. Och imorse började jag jobba åtta och jobbar till nio ikväll. Långa dagar på jobbet när jag jobbar helg. Fick dock skjuts av Gia imorse så det var superskönt!

Imorgon ska jag börja plugga till undersköterska. Jag kan inte påstå att jag är överdrivet taggad på att plugga helfart på distans och samtidigt jobba heltid på serviceboendet, men chefen tycker att alla bör vara utbildade som jobbar här så det är bara att köra. Det blir säkert kul när jag väl kommer igång. Vissa kurser verkar intressanta iaf. En kollega på jobbet börjar också plugga samtidigt med mig på samma skola, Didaktus, så förhoppningsvis kan vi hjälpa varandra när det blir tufft. Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: