jagochminflata.blogg.se

Helt tom

Kategori: Allmänt

Jag vill skriva av mig om allt som går i mitt huvud just nu, men samtidigt som alla tankar snurrar där inne känner jag mig bara helt tom. Totalt tom på hopp, kärlek, känslor - allt. Från att du ger upp allt, ger upp oss, och jag tänker att jag får leva med det, till att du ångrar att du gett upp allt och att jag trots det känner som att vi är över.
 
Jag orkar inte mer tjafs, mer dåligt samvete över att jag får dig att känna dig som ett andrahandsval, jag orkar inte anstränga mig mer till ingen nytta för det räcker ändå inte till. Du säger att DU kan ändra dig, trots att det är jag som sårar dig genom att bara vara jag, och jag kan inte bli det du vill ha. För oavsett om du säger att du inte vill att jag ska ändra mig så är det precis det jag måste göra för att vi ska fungera, och jag har försökt, jag har verkligen det, men jag kan inte ändra mig mer.
 
Jag blir inte bättre än så här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: