jagochminflata.blogg.se

Fullt hus

Kategori: Allmänt

Min semester har börjat SÅ BRA! :) Mötte upp tjejen direkt när jag slutade jobbet imorse och handlade mat så vi kunde laga lunch hos mig. Tacos blev det, lika gott som alltid. Och bara för att vi kan så knäckte vi en öl till det också.  Sen vid två kom Daniella förbi och vi satt och snackade skit, drack mer öl & umgicks. Underbart. På något sätt känns det som att jag ska vara borta så himla länge (trots att det bara är en vecka) just för att både tjejen och Daniella spenderat mer eller mindre hela den här dagen med mig för att "säga hejdå". 

När Daniella rört sig hemåt lagade Linda middag till oss medan jag började ta fram kläder för att packa. Kom dock inte så långt innan maten var färdig hehe. Jag är bäst på att packa alldeles för mycket så att jag max använt hälften av alla kläder jag packat med mig. Men men. Till middag blev det färsk pasta med lövbiff, champinjoner, tomat och sås. Mumsigt. Efter middagen har vi passat på att mysa ihjäl oss så vi ska slippa sakna varandra så överdriver mycket (tror dock inte att det hjälper haha).

Nu har Linda precis åkt hem och jag ska packa klart. Senare kommer syster hit innan det är dags att börja röra sig mot Skavsta där vi flyger ifrån. Jag lär blogga mer ikväll, kommer ha så mycket tid till att göra ingenting, så ni vet. Puss och kram  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: