jagochminflata.blogg.se

Fina människor och rödvin

Kategori: Allmänt

Kvällen började med att vi kom fram till Natha & Frejas inflyttningsfest, där det inte var mer än två pers när vi kom + vi då såklart. Men efter inte allt för länge började folket välla in. Jag kände i princip inga fler än Natha, Sandra och Linn, men det visade sig att fler människor var jävligt sköna! Vi spelade något frågespel som hette "Bullshit"(?) och körde en hel del vändor "Jag har aldrig", vilket resulterade i att folket blev fulla, glada och sociala. Underbart. Folk dansade som om ingen såg och var öppna och pratade om allt möjligt. 

Det var så sjukt länge sen jag var på hemmafest att jag glömt hur lyckat det faktiskt kan bli. Måste gå på hemmafest oftare haha.. 

När folk blivit allt för fulla och började röra sig hemåt fastnade jag med Natha och Freja. Satt och diskuterade allt mellan himmel och jord, drack mer och hade det bara så bra. Kvällen blev definitivt över förväntan! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: