jagochminflata.blogg.se

En aktiv start på dagen

Kategori: Allmänt

Här hemma i lägenheten fanns det i princip ingenting i kylen (eftersom jag rensat ut allt innan vi drog iväg till värmen) så imorse började jag dagen med att säga hejdå till Linda som skulle till jobbet, och sen gick jag direkt till ICA för att handla. Nu är både kylen och frysen full med mat så det känns bra! Jag har även vattnat blommorna som var halvt döda, storstäder lägenheten och torkat golven, vilket jag inte kunnat göra tidigare för att jag inte tagit handen ur arslet och köpt mig någon golvmopp + skurhink men eftersom Linda köpte det till mig precis innan jag åkte har jag nu kunnat göra det. Tack älskling! Jag har även packat upp resväskan och ska nu börja med lunch. Aktiv dag, sånt gillar jag! Bilder från resan kommer framåt kvällen. Puss och kram på er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: