jagochminflata.blogg.se

Underbara ledighet

Kategori: Allmänt

Det blev öl med både Sandra, Marcus, Casse och Amanda igår på Villan. Vi spelade kort och ölspel tills vi blev allt för onyktra. Käkade lyxmiddag & pratade om Gaykryssningen som vi (jag, Sandra, Malin, Casse, Kimy, Daniella & Elli) ska åka på torsdag! Så jävla taggad ;) Sandra var dock så smidig att hon tappade/blev av med sitt leg förra veckan så vi vet ännu inte om hon kommer hinna få sitt nya leg innan torsdag... Och hennes pass har gått ut sen 2011 så det är inte ens någon mening att försöka komma på båten med det. Jag håller verkligen tummarna för att hon hinner få det, skulle vara så sjukt tråkigt om hon inte kunde åka med!! 

Idag har jag städat lägenheten och håller nu på med tvätten. Eftersom jag haft en elektriker här, plus att de gjorde någon fläktrensning i hela området och jag inte hunnit städa sen dess var det jävligt skitigt överallt, så det känns helt underbart att äntligen ha det rent och fräscht här hemma igen. Nu ska jag ta tvätten. PS. Gissa vem som är ledig fram till söndag ;))) Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: