jagochminflata.blogg.se

Suverän kväll och livets bästa pizza

Kategori: Allmänt

Kvällen blev suverän. Ölade hos Elli med henne och Amanda innan vi begav oss in till Harry B James där vi körde galet med Emma, Sandra, Casse, Daniella, Kimy, Shine och några till. Trevligt! Sen drog vi tre allt för fulla hem till mig, haha. Och idag sov vi så gott tills vi tvingade oss upp för att dra en sväng förbi Elli innan det var dags att köra iväg Amanda till tåget. Hon skulle nämligen hem till Karlskrona där hon bor. Så tråkigt att hon var här så kort tid, verkligen störtskön tjej! Efter att ha släppt av henne drog vi vidare till Hornbach där vi köpte lister. Jag hade fortfarande inte lister i mitt vardagsrum nämligen så det håller vi (eller snarare Elli) på att fixa idag. Anyway. Efter att ha köpt lister köpte vi hämtpizza och käkade hemma i soffan till julmusik. Svinhungriga var vi båda två efter en heldag utan mat och bakfulla som vi även var... Så det blev verkligen livets bästa pizza!! Allvarligt, så jävla gott!! haha. 
 
Efter pizza och julmusik tog vi bilen till Täby för att Elli och Kimy skulle spela match och jag, Daniella och Casse kollade på. Det blev en grym match. De vann med 11-1 så det var ju helt awesome. De spelade så bra så. Blev förvånad över hur roligt jag tyckte att det var att glo på innebandymatch om jag ska vara helt ärlig. Så nice. 
 
Nu är vi hemma hos mig igen. Elli håller på att sätta lister och jag kollar på haha. Snart blir det film, vi ska se Torkel i knipa, så bra film! Grymt skön helg hittills. Hoppas på en toppendag imorgon också. Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: