jagochminflata.blogg.se

Sällskapssjuk partypingla

Kategori: Allmänt

Istället för att öla med Rickard i onsdags så kom Elli hem till mig. Vi glodde på film och jag passade på att plugga lite. Hade helt missat en uppgift som ska vara inne idag så fick lite smått panik haha.. Men det löste sig, den är nu inskickad och klar! 

Och igår blev det en riktig partytorsdag. Började dagen med att jobba 7-15, mötte sedan upp Casse och gick en sväng i centrum. Köpte bland annat en ny matta till hallen och bytte ut ett par chinos jag köpte på impuls här om dagen. Sen gick vi hem till mig och klurade ut en outfit till mig inför halloween. Jag kommer vara så jävla snygg! Hahaha NOT. Men det är väl det som är halva grejen med halloween, att få klä ut sig och se dum ut. Eller som många tjejer gör: passa på att gå runt i slampiga kläder utan att få snea blickar. 
Anyway. Framåt sju begav jag mig hem till mamma för middag med mamma och syster. Åt god mat, drack vin och pratade om livet. Så trevligt så. 

Framåt tio fick jag ett infall och mötte upp Ylva och hennes arbetskollegor på öl vid Medis. Vi satte oss först på en bar och drack öl och gick sen vidare till en annan som hette PetSoundBar (bara jag som tyckte det var ett skumt namn på en bar? haha) där vi drack både det ena och det andra. Blev bjuden på någon drink som var god, vet dock inte vad den hette. Vi hade en sjukt skön kväll som slutade med taxi hem till mig. Det blev lite fyllesvinsvarning på den, haha. Men så lyckat! ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: