jagochminflata.blogg.se

Onsdag som i lillördag

Kategori: Allmänt

Idag sov jag bort halva dagen och chillade i soffan när jag väl tagit mig ur sängen. Svinskönt. Vid fyra ringde Vickan mig och tvingade med mig till Villan för öl ;) Så jag tog en snabbdusch och stressade iväg mig dit, där jag inte bara mötte upp Vickan, utan även Ellie, Carro och Tania. Sweet. Jag bestämde mig för att dricka pepsi istället för öl, vill ju inte vara bakis imorgon när det är dags för gaykryssningen. Så jävla taggad!!!!! Anyway, vi hade det trevligt på Villan där vi satt och snackade och drack pepsi (eller ja, jag drack pepsi och de andra drack både öl, vin, shots och irish coffe). Jag drog hem därifrån vid halv åtta (tror jag det var) när de andra skulle dra vidare till Paddys. Sen dess har jag valt kläder till imorgon och börjat packa allt som ska med och käkat middag. Jag tänkte att jag bara behöver kläder och egentligen inte så mycket mer, men när jag väl började packa kom jag på massor av grejer som är bra att ha, som typ kortlek, bakiskäk, extra strumpor, mobilladdare osv. Så det blev en hel del haha. 
 
Snart kommer syster hit så då ska hon få säga vad hon tycker om mina outfits hehe. Sen blir det nog sängen inte allt för sent, så man är pigg imorgon! :) Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: