jagochminflata.blogg.se

Galet taggat

Kategori: Allmänt

Fan vilken bra kväll jag hade igår! Efter fredagsmys på jobbet med rulltårta framför Idol begav jag mig hemåt, fixade mig och drog sedan till Villan där jag mötte upp Daniella och Casse. Vidare åkte vi hem till Daniella&Kimy där Kimy redan var hemma och Vickan kom strax efter oss. Vi spelade våghals, drack och hade det trevligt. Vickan fick något ryck och ville att Kimy skulle tatuera henne så medan vi andra drack och spelade spel hörde vi tatueringsmaskinen och Vickans "Fan vad ont det gör!!" ständigt i bakgrunden haha.. Vickan sa att hon ville ha ett hjärta på handen, men när dem väl var klara med att tatuera kom hon med något helt annat. Hon hade tatuerat in mitt och Daniellas namn plus ett hjärta på benet. Så jävla rörd jag blev!! Höll fan på att börja gråta där och då haha... "Men ni är ju mina bästa vänner som känt mig förevigt och som jag gått igenom allt med" - Vickan. 

Efter spel, tatuerande och öl begav vi oss till Saxofonia för mer öl, shots och karaoke. Kimy sjöng så fint till Daniella, vi alla sjöng med när andra folk sjöng gamla hits på karaoke och stämningen var verkligen på topp! Fastnade där ett tag och hade det grymt bra :) Sen åkte vi in till stan och Paradise. Dock blev det bara jag, Casse och Vickan, resten förlorade vi någonstans på vägen. Men vi körde ändå. Träffade skönt folk på Paradise också så det var kalas. 

Nu har jag precis varit på bolaget och inhandlat kvällens alkohol till mig och Sandra. Vi ska föra hos mig och sen dra ut någonstans. Redan taggad. Detta kommer bli awesome! Puss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: