jagochminflata.blogg.se

Galet bra dag & kväll

Kategori: Allmänt

Provet i vård och omsorg var inte att leka men kan jag säga.. Det var tio frågor, vi hade två timmar på oss att skriva och jag skrev seriöst i världens jävla panik in i sista minuten och då hann jag inte ens tänka efter innan jag skrev svaret på sista frågan som verkade rätt viktig. Jag tror att jag skrev 18 sidor, helt galet. Jag hoppas på minst ett C i betyg, då är jag nöjd, men vi får se hur det går. Det gick inte lika bra för min kollega dock. Hon fick blackout och svarade knappt på hälften av frågorna... Efter provet gick vi till Hellströms och tog ett par öl och pratade igenom provet, stressen, jobb och livet. Sjukt soft. 

När jag kom hem vid sextiden hann jag precis duscha och fixa klart mig innan Sandra kom hem till mig med hämtmat, jag körde på hamburgare och Sandra på kebab. Svingott. Sen droppade Daniella in och vi spelade kort, drack öl och hade det bra! Lite senare kom även Elli och Viktor så vi trängde ihop oss i min lilla soffa med ölen i handen och glodde på matchen. Det gick inte så bra för Sverige.... Sugit.

När matchen var slut och vi hunnit tagga till ordentligt pallrade vi arslena ur soffan och tog oss in till stan och Paradise. Där blev det drinkar, dans och småprat. Kimy och Casse var också på Paradise men jag såg inte så mycket av dem. Hängde med Casse och firade henne lite senare ifs, hon fyllde nämligen 21år igår, så det var kul. När klockan slog fyra (=stängning) och alla drog skilda vägar drog jag på efterfest och körde järnet fram till halv nio imorse. Varför inte liksom?;) GALET bra dag och kväll! 

Idag mår jag halvbra. Har mest ont i huvudet så känner att jag nog bör dricka en del vatten... Och käka något också såklart. Näe, dags för käk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: