jagochminflata.blogg.se

:)

Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet gick jag till ICA Maxi och storhandlade mat för tvåtusen spänn. Som sagt har jag varit rätt fattig denna månad så jag har verkligen ätit ur både kylen, frysen och skafferiet. Brukar "storhandla" i början av månaden och det brukar gå på åttahundra spänn & då klarar jag mig på den maten i princip hela månaden, men nu blev det lite dyrare. Fyllde en hel kundvagn så det förvånar mig inte. Som tur var kom Elli med bilen och hjälpte mig att packa, bära och köra hem all mat.  

Sen tog vi en sväng till IKEA, Chilli och Mio. Vi hade en hel lista med grejer vi skulle köpa men ingen av oss hittade särskilt mycket. Vet inte om det berodde på att allt vi skulle ha inte fanns eller på att vi båda var så jävla trötta att vi missade hälften haha. Elli köpte i alla fall julstjärnor att hänga i fönstret (bland annat) och jag köpte en stor växt att ställa i hallen. Efter rundan på alla storkedjor åkte vi hem till mig och lagade kycklingwraps. Så gott. Drog sedan vidare hem till Elli eftersom hennes katt, Dream, inte skulle behöva vara ensam mer. Där somnade vi ganska direkt. Gick typ och la oss vid nio, helt döda båda två!

Måste bara säga att jag vaknade så himla mysigt imorse. Vaknade av att Dream slickade mig på läpparna och ville ha uppmärksamhet. Jättesöt! Sen var hon på väg att lägga sig i hela fejset på mig dock haha.. Har myst med henne hela morgonen sen Elli åkte till jobbet. Kändes inte alls kul att stänga dörren när Dream satt på dörrmattan och ville gosas :( Nu är jag på jobbet och måste jobba vidare. Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: