jagochminflata.blogg.se

En kanonhelg

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev lyckad. Började kvällen med att dricka mousserande rosé med Daniella och Elli. Tydligen hade Elli planerat att jag skulle halloweensminka henne också så det var bara att köra! haha. Första gången jag sminkar någon inför halloween så till min stora förvåning blev det rätt bra ändå. (Ni kanske såg bilden på henne som jag la upp i förra inlägget.) Efter det begav vi oss till Stinsvillan där vi käkade lyxmiddag, drack öl och spelade spel. Supertrevligt! Vickan och Steffi kom dit också som jag inte träffat på länge, vilket var hur kul som helst. Vickan var the grudge och såg förjävla läskig ut! haha. Lite senare framåt halv tolv kom även Kimy och Casse dit, plus att det började bli fullt med folk på Villan. Vi hade en bra kväll och blev kvar till stängning. Tanken var från början att vi skulle in till stan och dra vidare sen men folket blev för fulla för det.. 
 
Idag sov jag bort hela dagen, sov seriöst till klockan tre. Tror jag behövde det. När jag väl tvingade upp mig själv ur sängen var jag fortfarande trött, men förvånansvärt nog inte bakis. SKÖNT! Lagade tacos och så kom Sara förbi på besök. Satt och pratade om helgen som gått och hade det trevligt. Nu är hon hemma hos sina föräldrar, eller kanske till och med på väg hem till Örebro igen, vilket känns jättetråkigt. Förhoppningsvis ses vi igen innan jul men det visar sig. 
 
Ikväll har jag nog bara tänkt chilla framför tv:n, kanske glo på någon bra film och äta chips med dip hehe. Hoppas ni haft en toppenhelg och att ni får en bra kväll! :) Puss  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: