jagochminflata.blogg.se

Bästa starten på veckan

Kategori: Allmänt

Så jävla bra start på veckan jag haft! I måndags efter jobbet kom Sandra och Amanda hem till mig & vi drack vin. Vi satt och diskuterade och hade det bara underbart. Framåt elva drog vi in till Kungsan för gaykväll på Victoria. Där var det show i full gång, en tjej och en kille dansade och sjöng live. Satt och glodde på dem, lekte lekar, pratade och skrattade. Fick sällskap av Laura (en kompis till Sandra) och hennes kompisar också så vi blev ett gäng. Blev kvar till strax innan tre när vi bestämde oss för att dra till The Lab för att festa vidare med ett gäng brudar vi pratat lite med på Victoria. Väl framme där blev vi nekade "pga att Sandra var för full" (vilket hon inte ens var). Jag förstår inte hur hon kunde bli nekad men inte jag som vinglade fram haha. Anyway. Vi sket i brudarna från Victoria, drog därifrån och åkte hem till mig istället, jag, Amanda och Sandra. Hos mig styrde vi efterfest med fyllekäk och skitsnack fram till kl 6. 

Tisdagen var vi lagom sega allihop. Sov till tre då vi till sist gick upp... Amanda drog hem medan jag och Sandra gick och käkade pizza. Så jävla god bakismat. Till pizzerian kom även Elli och vi begav oss sen tillbaka till mig för film och mys i soffan. Vi fick en superskön kväll med film efter film hehe. Såg både skräck och komedi, käkade pizzarester från lunchen och hade det bara bra. 

Och idag är det onsdag och jag är på jobbet. Är svintrött för kunde inte somna inatt och när jag väl somnade efter tre någon gång, sov jag inte djupt alls. Förstår inte varför. Men nu har jag en fet kopp kaffe i handen så snart är jag på banan igen ;) puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: