jagochminflata.blogg.se

Underbart sällskap

Kategori: Allmänt

Det blev en riktigt lyckad kväll igår. Jag var på sjukt bra humör så efter lite alkohol blev jag ännu gladare än vanligt. Underbart. I rätt sällskap var jag också, med mina närmsta vänner:)

Det blev ingen grillning i Edsbergsparken. Vädret gick ju fan inte att lita på, ena sekunden var det strålande sol & andra sekunden vräkte regnet ner. Men vad ska man säga, vi bor trots allt i Sverige. Haha. Istället höll vi oss hemma hos Kimy och spelade spel, snackade skit och drack. Supertrevligt!

Idag mår man som man förtjänar. Ska bara käka lunch och klä på mig innan det är dags att börja röra mig mot jobbet. Önskar jag kunde ligga kvar i sängen och sova bort hela dagen men ska man jobba så ska man.. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: