jagochminflata.blogg.se

Trött tjej

Kategori: Allmänt

Fan vad jag inte ville gå upp klockan tio när klockan ringde imorse. Vet att det inte ens är tidigt MEN efter flera nätter med ingen/alldeles för lite sömn ville jag bara sova ut idag hehe.. Kom till jobbet vid elva för att ha personalmöte och diskutera schema m.m. Så ikväll kommer jag få ett tillfälligt schema som jag jobbar efter de första ca tre veckorna innan det "riktiga" schemat blir klart. Ska bli skönt att få veta hur jag ska jobba framöver så jag kan planera in grejer när jag är ledig.

Fick dessutom veta att jag kan få semester några dagar så att jag kan åka med Daniella, Emma och Vickan till Sundsvalls gatufest! Så jävla grymt!

Och ikväll kommer köksbordet så jag och pappa ska åka till Mio & hämta det. Längtar. Så ska jag bjuda pappa och syster på middag tänkte jag:)

Men men, sitter på Daniellas jobb (café) just nu så ska fortsätta vara social med henne nu hehe. Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: