jagochminflata.blogg.se

Snart så ;)

Kategori: Allmänt

Jag sitter just nu på jobbet och väntar på att en tvätt ska bli klar så jag kan gå och hämta den för att sen få käka middag. Funderar lite över min framtida heltatuerade arm hehe. Har tänkt att jag ska ha en fet jävla tatuering över hela vänsterarmen MEN jag måste ju först komma på vad den ska vara täckt av. Jag vet hur jag vill ha halva ungefär men det är en del kvar att klura på. Måste ändå vänta tills efter sommaren om jag vill kunna sola. Kan dock inte lova att jag kommer orka vänta så länge haha..

Anyway. Jag antar att Elli är hemma hos oss just nu & att hon och älskling har fullt upp. Det känns spännande att när jag kommer hem imorgon (jobbar natt) kommer det sitta hyllor på väggen och vårt draperi som ska avskilja vardagsrummet/sovrummet också kommer sitta uppe. Åh. Det börjar äntligen kännas färdigt i lägenheten. Snart så.

Nu ska jag återgå till jobbet. Hörs om inte allt för länge;) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: