jagochminflata.blogg.se

Min pappa & min flickvän är homies

Kategori: Allmänt

Sitter just nu på jobbet och käkar middag och det enda jag kan tänka på är att älskling ska bjuda MIN pappa på middag ikväll hemma hos oss, haha.. Jag jobbar till nio ikväll så jag kommer inte vara hemma. Casse är nog den första jag varit tillsammans med som pappa ärligt talat verkat tycka om, på riktigt. Han har alltid varit trevlig mot mina ex men inte så som han är med Casse. Han gillar verkligen henne och det känns så jävla bra! Hur som helst ska de äta middag tillsammans ihop, utan mig, vilket känns sjukt konstigt. Det är nämligen så att ringde mig angående diskmaskinen som jag beställde för någon vecka sen och sa att den kommer imorgon (lyckaaaaa!!) och innan det måste pappa hjälpa oss att såga ett hål i skåpet, som de behöver för att få in slangen till diskmaskinen, och eftersom jag jobbar kväll ikväll så får Casse släppa in pappa i lägenheten så han kan fixa det. Tydligen bestämde de att Casse ska bjuda på middag i samband med det också haha.. Stackars älskling, jag kan bara tänka mig hur skumt det skulle kännas att bjuda hennes pappa på middag utan att älskling var med. Skulle vara nervös och känna mig tvungen att laga något riktigt bra till middag tror jag.

Anyway, det går säkert bra;) nu måste jag fortsätta jobba. Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: