jagochminflata.blogg.se

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Det blev en mysig kväll igår. Efter restaurangbesöket följde Sara med hem till oss och spanade på lägenheten. Sen satt vi och snackade skit & glodde på tv tills vi båda höll på att somna i soffan haha.

Idag ska jag till tandläkaren. Jag har lyckats bita loss en lagning så det ilar när jag dricker. Inte kul. Har haft tandläkarskräck så länge jag kan minnas och ska dessutom till en ny tandläkare idag :/ Min vanliga tandläkare ska tydligen vara mammaledig snart så hon hade inga lediga tider kvar. Troligen kommer de ändå bara titta idag och inte laga något, så jag har egentligen ingenting att vara rädd för. Känner mig helt lugn nu, men jag vet att när jag väl sitter där i väntrummet och hör alla borrar och andra obehagliga ljud kommer jag inte vara lika lugn längre. Anyway. Dags att äta frukost. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: