jagochminflata.blogg.se

Galet nice

Kategori: Allmänt

Så jävla bra helg!! Fredagen var bästa dagen på länge. Hade det underbart med älskling på eftermiddagen och grymt nice med vännerna på kvällen hemma hos Emma & Vickan där vi satt ute och spelade spel och drack på balkongen med tända ljus.

Och igår (eller typ idag, whatever) drog jag och syster ut efter att jag jobbat. Satte oss på Kellys och träffade superskönt folk, bl.a. två tjejer som vi hängde med till Patricia. Fan vad underbart grymt jävla nice det var där!!! My god. Bäst helt enkelt. Körde gärnet och dansade för fullt, lyssnade på livebandet, söp och hade det bara allmänt bra. Sitter nu på (första) tåget hem. Känns lagom komiskt att folk på tåget typ är på väg till jobbet och vi är på väg hem från en lyckad utekväll haha.

Om några timmar ska jag jobba. Vill inte ens tänka på det haha..... Snart får jag lägga mig i sängen bredvid älsklig i sängen iaf så det ser jag fram emot :) Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: