jagochminflata.blogg.se

Fredaaaag

Kategori: Allmänt

Det har varit en rätt bra dag idag. Har hunnit med både tjafs och mys, haha..

Började dagen med att chilla hemma i sängen innan jag drog till kungsan för att dricka vin med Daniella i solen:) så jävla skönt att man kan sitta ute i linne (eller baraxlad långklänning som jag körde på idag) utan att frysa! Blev lite förvånad att jag i princip blev full på två glas vin, innan jag insåg att jag varken ätit frukost eller lunch idag.. Men dagsfylla är alltid trevligt;) höll på att kissa ner mig innan vi hittade lediga toaletter på Coffehouse by George dock haha.. Anyway. Daniella hängde med hem till mig en sväng innan det var dags för mig att åka tillbaka till stan för att öla & käka middag med ett gäng arbetskollegor. Kändes nice att för första gången hänga med dem utanför jobbet, det blir liksom avslappnat på ett helt annat sätt då. Det gjorde mig heller ingenting att jag redan var halvfull när jag mötte upp dem haha...
Det blev en lyckad kväll med god mat och dricka på Blekholmen och deabaser (eller hur fan det stavas) innan jag bestämde mig för att dra hem och mysa med tjejen.

Sitter nu på tåget på väg hem till färdiglagat fyllekäk & min älskade flickvän <3 läääängtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: