jagochminflata.blogg.se

Bästa söndag

Kategori: Allmänt

Vaknade vid tolv imorse helt utvilad. Så skönt. Jag och älskling åt frukost och sen pallrade vi oss iväg hem till mamma, eftersom vi inte kan duscha i våran dusch (stopp i avloppet...). Sen tog vi min cykel därifrån hem till moster. Älskling skjutsade mig hehe, älskar att få skjuts på cykel. Så underbart nu när det är soligt och varmt ute dessutom!

Hos moster bjöds det på fika tillsammans med hennes man, mormor&morfar, mamma och min saknade kusin Sara och hennes kille. Sara pluggar till Psykolog i Örebro så hon bor där nu. Jättetråkigt att inte ha henne hemma i Stockholm, tio minuter bort, som det brukade vara. Hur som helst, får vara glad att hon är hemma tills imorgon i alla fall :)

Nu sitter jag hemma i soffan medan älskling håller på att vika sin tvätt. Vi ska ut och käka ikväll med samma gäng som vi fikade med idag (minus mormor&morfar). Ska till Texas Longhorn, där ingen av oss ätit tidigare tror jag, så det ska bli spännande.

Nu ska jag välja kläder till kvällen. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: