jagochminflata.blogg.se

Åh. Underbara hem

Kategori: Allmänt

Kom hem från jobbet för ett tag sen och fick syn på hyllor uppsatta på väggen, en gardin som avskiljer rummet och en stor väggklocka i köket. Så fint! Tack älskling och Elli för att ni gjort så fint så!!

Jag har passat på att försöka få igång våran radio också. Det har tidigare varit omöjligt att få någon mottagning, det har bara susat på alla kanaler, men idag fick jag till det;) Jag har nu fått igång Lugna favoriter, Bandit och Vinyl107. Saknar dock NRJ och The voice. Min favorit är egentligen Bandit så jag är glad att den funkar såklart! Men det är nice med The voice eller NRJ när man har fest eller förkrök hemma. Alla gillar ju inte att tagga till, till rock;)

Anyway. Idag ska jag städa lägenheten och kanske baka lite inför lördagens inflyttningsfest. Får se hur mycket jag hinner och orkar. Vill hinna träffa Daniella också :) Har smsat henne men hon har inte svarat än, antar att hon sover haha.. Jaja, hörs sen! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: