jagochminflata.blogg.se

"Det här är sista gången du ser mig"

Kategori: Allmänt

Tom. Förstörd. Ihålig. Ensam.

Tänk att en person kan betyda så jävla mycket och att man ändå kan låta den gå. Jag önskar att det vore annorlunda. På riktigt. Jag vet att du varken vill lyssna, höra eller tro på det jag säger, men jag tänker skriva det ändå.

Du har gett mig så mycket. Du har varit min bästa vän genom allt, allt skit, all glädje, ALLT. Du har orkat med mig när jag inte ens orkat med mig själv. Du har fått mig att tro igen, tro på att kärlek finns. Du har gett mig hopp, glädje, lycka, större förståelse för mig själv och andra. Du har fått mig att våga öppna mig, våga visa hela mig själv för dig och du har framför allt fått mig att känna mig SÅ älskad. Jag hoppas att jag gett dig lika mycket som du gett mig, även om du inte känner så just nu, i det här ögonblicket. Jag tror, och hoppas, att du innerst inne VET att jag alltid älskat dig, uppskattat dig, tyckt att du är den vackraste människan jag någonsin träffat och att jag ALDRIG kommer glömma dig eller hur du fått mig att känna.

Du sa inatt att du aldrig vill se mig igen. Jag hoppas och önskar att du en dag ångrar dig. För jag kan inte se ett liv utan dig. Tack för allt. Jag älskar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: