jagochminflata.blogg.se

Älskade syster

Kategori: Allmänt

Fick sällskap igår kväll av syster. Vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord, fixade i ordning lägenheten och planerade inför framtida projekt. Har en del jag skulle vilja fixa i lägenheten så det kommer bli ett projekt för oss framöver :) Satt uppe halva natten och snackade skit tills vi blev allt för sega och gick & la oss.

Vaknade av att syster drog imorse vid nio(?) men jag somnade om hehe. Vaknade för en timme sen och nu har jag hunnit en hel del. Jag har dammsugit hela lägenheten, börjat bära ut sopor (har tusen vin, cider och öl-flaskor här hemma sen alla gånger vi förat/festat här) och nu ska jag bära ut resten, sortera tvätt och handla har jag tänkt! Ska försöka hålla igång så länge jag känner mig pigg och alert;) puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: