jagochminflata.blogg.se

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Allmänt

Efter några dagars ledighet som spenderats mestadels med Linda, men också med vänner, familj och släkt blev det idag dags för mig att komma tillbaka till verkligheten. Och med verkligheten menar jag såklart jobbet. Började kl ett idag och jobbar till tio ikväll. Kan inte påstå att det varit en stressig dag här på jobbet än så länge, men jag är ändå helt slut. Hur mycket jag än sover känner jag mig inte utvilad. Tror jag behöver semester! Alla andra på jobbet som är ordinarie personal har precis haft, har just nu eller ska snart gå på semester. De flesta har tagit ut fyra veckor semester i streck. Jag är inte aaaaalls avundsjuk;)

Dessutom ska verkligen ALLA min bästa vänner åka iväg nu. Amanda åkte igår och Daniella, Vickan och Emma drar imorgon. Utomlands, till värmen ska de dessutom hela högen. Jag vill också!!

Men istället för att ligga på en strand och njuta av solen sitter jag här på jobbet och lökar av instängd värme. Win win! Eller? Får se det positiva i situationen och tänka på lönen som snart kommer in på kontot. Försöker tänka på det iaf haha. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: