jagochminflata.blogg.se

Snart åker vi!!

Kategori: Allmänt

Tvingade upp mig själv vid halv tio imorse, klädde på mig och halvsprang till tåget. Inte kul att tvingas lämna en gosig famn för att åka hem och tvätta... Men vad gör man.

Imorgon åker vi - jag, Linda och hennes lillasyster, till Sunne och deras familj på dansbandsvecka. Fråga mig inte vad jag ska dit och göra, jag som inte ens gillar dansband haha. Mamma höll på att skrata ihjäl sig när jag sa att jag ska dit, eftersom hon gillar precis samma musik som mig, & rock är långt ifrån dansband!

Ser fram emot att åka dit, trots att jag kommer få stå ut med dålig musik i fem dagar.

Idag ska jag inte bara tvätta, utan även jobba och packa tills imorgon. Börjar känna mig lite stressad. Men men, det blir säkert skitbra;) pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: