jagochminflata.blogg.se

Min gråtande sötnos

Kategori: Allmänt

Jag vaknade imorse med en käft som smakade gammalt vin och med en Linn sovandes på min soffa. Tydligen tog Natta sig hem imorse efter att jag somnat. Otroligt nog kände jag mig inte särskilt bakis, bara trött. Linn däremot mådde inte alls bra haha..

Käkade frukost och pratade om nattens äventyr innan det var dags för mig att åka till Emma & Vickan för att ta farväl av dem och min sötnos Daniella. De åker nämligen till Daniellas pappa på Ibiza idag. Emma & Vickan blir borta i tio dagar och Daniella i hela sex veckor!! Så där stod jag och kramade dem hejdå innan de skulle hoppa in i bilen som skulle ta dem till Arlanda. Kramade och pussade extra mycket på min sötnos såklart! Känns helt sjukt att hon kommer vara borta på länge. Min lilla bebis. Grät gjorde hon också, vilket inte direkt gjorde det lättare att sluta krama henne och släppa iväg henne. Buhu.

Daniella, jag vet att du läser det här och jag säger det igen; jag kommer sakna dig!! Ta inte emot några drinkar från främlingar och se till att ta hand om varandra. Jag älskar dig! Puss och kram /din extramamma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: