jagochminflata.blogg.se

"Men du är ju snygg ju"

Kategori: Allmänt

Efter en tio timmar lång arbetsdag belönade jag mig själv med en öl. Mötte upp Kimy och satte oss på Villan, drack öl och snackade skit. Det var kul att umgås med henne själv, som på den gamla goda tiden, när vi vad sambos i hennes lägenhet och umgicks hela tiden :)

Efter första ölen förflyttade vi oss till Paddys eftersom Villan stängde, dit även Tania kom. (Hon jobbar på Villan så hon hade stängning.) Tog en öl till och fortsatte snacka skit och ha det trevligt!

Några snubbar som satt vid bordet bredvid började prata med oss och tyckte att vi (eller snarare jag) skulle hjälpa ena killen att komma över en tjej från Turkiet som han gått och kärat ner sig i.. En av killarna som var jävligt full sa dessutom helt öppet och odiskret till sin nerkärade kompis "om inte du tar henne så gör jag det, hon är ju skitsnygg" om mig, haha. Väljer att ta det som en komplimang (trots att han antog att jag bara var att ta om man vill ha).

När den fulla killen insåg att han satt sig vid ett gäng flator och försökt ragga blev han sur och frågade varför jag är flata och avslutade med "men du är ju snygg ju". Som om det vore ett kriterium att vara ful bara för att man gillar personer av samma kön, vilket jag även frågade honom om han ansåg att det var. Fick dock inget svar, tror han var för full för att ens förstå vad jag menade.

Kimy drog något skämt om att han har bögigt långa ögonfransar, eftersom han la ett antal kommentarer som tydde på att han hade svårt med homosexuella. Då blev han skitarg, skrek och slog nävarna i bordet och blev därmed utslängd av vakterna. Vad hände där liksom? Haha.

Strax innan jag skulle gå kom Casse förbi en sväng. Hon och Kimy skulle fortsätta dricka öl. Vi sa knappt mer än hej och hur mår du, innan det var dags för mig att gå till tåget som skulle ta mig till Linda.

I väntan på tåget fick jag syn på killarna från Paddys, och dem på mig, så de ville ta sällskap på tåget och tyckte att jag skulle med dem hem, ha ha... En av killarna var dock hur trevlig som helst! Aldrig fel med trevligt sällskap :) Han bad till och med om ursäkt för sin fulla kompis beteende.

Väl hemma hos Linda hade hon redan gosat ner sig i sängen så jag fick lägga mig i en varm och mysig famn - inte helt fel!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: