jagochminflata.blogg.se

Lyckad kväll

Kategori: Allmänt

Det blev inget hem och sova efter jobbet för mig igår som jag från början tänkt hehe.

Istället drog jag hem till Lindas mormor där Linda, hennes storasyster&hennes fru, lillasyster, mormor och mormors sambo satt och spelade kort på uteplatsen. Hur mysigt som helst. Vi drack öl, spelade kort och snackade skit.

Tydligen hade dem planerat att vi skulle spela basket senare, vilket jag inte kan påstå att jag var särskilt taggad på från första början. Jag har alltid varit dålig på sport och tyckt att det är tråkigt (säkert just för att jag är dålig på det). Hur som helst så lyckades Linda övertala mig att vara med och spela och till mig stora förvåning var det faktiskt rätt kul! :) Och jag lyckades till sist sätta några bollar dessutom haha.

Imorse skulle både jag och Linda upp och jobba. Jag var minst sagt helt slut. Ville bara sova bort hela dagen.. Jag har varit så jäkla trött senaste tiden, oavsett om jag sovit ut eller inte. Man tycker ju att man borde bli pigg på sommaren när solen är framme men det verkar inte bli så för mig den här sommaren.

Nu ska jag återgå till jobbet. Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: