jagochminflata.blogg.se

Jag är tillbaka

Kategori: Allmänt

Så, vad har hänt sen senast? Sist jag skrev hade jag och Casse precis gjort slut. (Hela den storyn tänker jag dock inte dela här.) Nu har det gått ett tag sen dess så en hel del har hunnit förändras :)

För det första bor jag nu ensam i min lägenhet. Jag trivs bra med det, har dock inte varit hemma så mycket. Har jobbat en del och utöver det så har jag varit i Sundsvall med mina bästa vänner Daniella, Emma & Victoria. Efter att vi varit där i tre dagar av fem kom Linda dit.

Jag antar att ni nu undrar vem Linda är hehe. Linda är en sjukt fin tjej som jag börjat träffa. Hon är även den största anledningen till att jag knappt varit hemma någonting senaste tiden. Hon har nämligen en hund, som heter Izor, att ta hand om, så det blir att vi är hos henne rätt mycket.

Tillbaka till Sundsvall! Vi åkte dit för att gå på Gatufesten som är ett musikevent där de stänger av halva stan och gör till Gatufestområde. Inne på Gatufesten finns det bl.a. restauranger, barer och flera scener. Massa olika artister kom varje kväll dit för att uppträda - Magnus Uggla, Maskinen, Icona Pop, September, Teddybears med flera. Så där hängde vi varje kväll, träffade skönt folk, drack öl och njöt av bra musik. Efter Gatufesten drog vi ut på klubb på kvällarna så vi höll igång för fulla muggar;) Det blev en riktigt lyckad resa med många skratt.

Sen vi kom hem har jag jobbat, ölat med vänner och umgåtts med Linda.

Har knappt ens saknat att blogga om jag ska vara ärlig, men eftersom Daniella drar till Ibiza om några dagar och blir borta i SEX JÄVLA VECKOR måste hon ju kunna ha koll på mig på något sätt ;) "Du måste blogga så jag vet hur du har det och vad du gör här hemma" sa hon igår, så jag tänkte att det är lika bra att jag kommer igång med bloggandet nu.

Hörs snart igen! Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: